8 вер. 2014 р.

Барви золотої осені.

Зовсім скоро настане осінь - наймальовнича пора року. Осінь любить жовті, червоні, помаранчеві фарби, а як любить вона обсипати все золотом. Мені  подобається рання осінь. Це золота пора - дерева все вбираються в різнобарвне листя, сонечко віддає останнє тепло. Земля тихо і солодко засинає під прощальний клекіт птахів, з кожним днем вкриваючись все теплішою ковдрою листочків. Я люблю осінній вітер, який розносить по всьому місту аромат осінніх квітів.
Для блогу Scrapassorti до завдання "Мій вересень" в мене склалася листівка "Барви золотої осені". 

 
Метелики ховаються у траві.
 
Використано чіпборди з набору "Флора"від Вензелика.
Текстовий штамп.
Аркуш паперу з набору "Моя країна".
Оверлей.
Долучаю листівку до завданя "Чотири сезони" від Скрапоголіків,

3 коментарі:

  1. Як барвисто!люблю таку осінь теж!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень колоритная осень.) Спасибо от Скрапоголиков!)

    ВідповістиВидалити
  3. Ох, какая красота!!!! Спасибо от Скрапоголиков!!! Мы рады, что наши задания вдохновляют :)

    ВідповістиВидалити