5 трав. 2014 р.

Лісовий настрій

Привіт! Незважаючи на те, що сьогодні в нас  трохи прохолодно, за вікном яскраво світить сонечко та відчувається, що весна  вступила в свої права. Взагалі на мене весна дуже сильно діє, що відбивається в моїх роботах. Ця листівка вийшла такою "природною", як ніби зійшла з невеликої квіткової галявини в глибині лісу. Коли я на неї дивлюся, мені навіть здається, що я чую спів птахів і відчуваю запах свіжорозпущених  трав.... Ось таку весну у травні я люблю найбільше.
Матеріали: папір від Штампувальні, мішковина, дерев'яні висічки від Prima, рафія, шнури, гілочки і листя, квіти, марля, тичинки,паперовий метелик.



Долучаю листівку до завдання "Деревенский стиль" блогу "Ветер перемен" та "Весна пора цветения" блогу "Свободное творчество".
 
Дякую!!!

10 коментарів:

  1. Суперова листівочка!!!!Пахне лісовою галявиною........

    ВідповістиВидалити
  2. Як я люблю твої роботи в еко-стилі-немов живі)))

    ВідповістиВидалити
  3. Какая замечательная открытка!?:) просто чудеснейшая!!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая, действительно лесная...!

    ВідповістиВидалити
  5. Прелестная, летняя и солнечная, невероятно теплая и позитивная работа, спасибо от Ветра Перемен

    ВідповістиВидалити
  6. Настоящий кусочек летнего деревенского дня! Спасибо, что творите с Ветром Перемен!

    ВідповістиВидалити
  7. Чудеснавя открыточка!! Спасибо от блога "Свободное творчество!"

    ВідповістиВидалити